دنبال کننده ها

۱۳۸۷/۰۴/۱۱

به اميد آزادي


رئيس قوه قضائيه : شلاق از عادلانه ترين مجازات ها است

رئيس قوه قضائيه مجازات شلاق را يکي از بهترين و حقوقي ترين و عادلانه ترين مجازات ها دانست.به گزارش ايسنا، آيت الله هاشمي شاهرودي که در برنامه گفت وگوي ويژه خبري شبکه دوم سيما حضور يافته بود، با بيان اينکه قضات ما تحت تاثير برخي از تبليغات صوري دنيا، شلاق را نمي پسندند، تصريح کرد؛ به نظر من اين مجازات بهترين مجازات است، چون فقط نسبت به مجرم انجام مي شود و خانواده اش تحت تاثير آن قرار نمي گيرند. مخصوصاً اگر با تشهير توأمان شود زيرا اثر بازدارندگي اش بيشتر است.

تبدیل زندان اوین به بازداشت‌گاه، اقدامی سؤال‌انگیز

به گفته‌ معاون دادستان تهران با انتقال محکومان زندان اوین به مکانی جدید، این زندان به بازداشت‌گاه بدل می‌شود. یک حقوقدان چنین اقدامی را برای خانواده‌‌های زندانیان دشوار و از برخی جهات غیرعملی می‌داند.
محمود سالارکیا معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها روز یکشنبه (۲۹ ژوئن) اعلام کرد که زندان اوین به زودی به بازداشتگاه موقت تبدیل شده و پس از انتقال محکومان این زندان به زندانی در حال احداث در «فشاپویه»‌ی قم، اوین تنها افراد تحت قرار را در خود جای خواهد داد।

ایرانی متهم به جاسوسی برای موساد به اعدام محکوم شد

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی روز دوشنبه خبر داد که يک ایرانی متهم به «جاسوسی» برای اسرائيل در دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است.
مدير کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات در يک نشست خبری گفته است: «دادگاه انقلاب طی حکمی علی اشتری، جاسوس رژيم صهيونيستی را به عنوان محارب شناخته و به اعدام محکوم کرد।»