دنبال کننده ها

۱۳۸۷/۰۳/۱۰

امام جمعه مشهد اعضا کمپین یک میلیون امضا را هرزه و خودفروخته خواند

خبرنامه امیرکبیر: علم الهدی، امام جمعه مشهد، در خطبه های این هفته نماز جمعه با “هرزه” و “خودفروخته” خواندن زنانی که برای تغییر قوانین تبعیض آمیزتلاش می کنند، خواستار برخورد با آنان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ” بعضی از عناصر هرزه و خودفروخته ورق‌پاره‌ای را در دست گرفته بودند و برای لغو قوانین کشور و لغو حجاب در کشور تلاش می‌کردند، اینها جریاناتی است که عناصر خود فروخته و جاسوسان استکبار به راه انداخته‌اند و این، کار جریانات جاسوسی بوده است.”

وی ضمن تهدید زنان گفت: “باید با این جریانات برخورد کرد، این‌ها قضایایی نیست که ما در برابر آن کوتاه بیاییم.”

از آغاز سال جدید، امام جمعه مشهد با ارائه سخنانی عجیب در خطبه های نماز جمعه در مشهد سعی در جلب توجه دارد. وی چندی پیش از نیز مخالفت خود را با برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد اعلام نموده بود و در سخنانی دیگر گفته بود: “اگر بگویید حاکمیت حق مردم است، مشرک هستید.

لغو مجازات اعدام از آغاز تا کنون



اعدام در همه کشورهای دنیا به عنوان یکی از اشکال مجازات "جنایتکاران" و مخالفین سیاسی در گذشته رایج بود.

ادامه مطلب

یکسال پس از طرح موسوم به سرکوب "اراذل و اوباش" سرنوشت دستگیر شدگان در بازداشتگاه کهریزک چه شد؟


اوایل اردیبهشت ماه سال گذشته، سرداررادان فرمانده کل نیروی انتظامی، با اعلام طرحی به نام" امنیت اجتماعی" خبر از برخورد با افرادی داد که از آنان به نام " اراذل و اوباش" یاد می کرد। کمتر از یک هفته پس از اعلام فرمانده نیروی انتظامی نیروهای سیاه پوش با نقاب،درحالی که با خشونتی زیاد،وارد منازل افراد می شدند، اقدام به بازداشت کسانی نمودند که به زعم نیروی انتظامی در ردیف " اراذل و اوباش" قرار می گرفتند.تصاویر منتشر شده از برخوردهای صورت گرفته، موج اعتراض فعالان حقوق بشر در داخل و خارج از کشور را به دنبال داشت. بااین وجود، این دستگیری های توام با خشونت، طی چند ماه در تهران و شهرستان های اطراف ادامه یافت.در ......