دنبال کننده ها

۱۳۸۸/۰۴/۱۴

اعدام بیست نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر در ایران؛ تلاش جدید رژیم برای مرعوب کردن جامعه


گزارشها از تهران حاکی است که صبح امروز شنبه سیزدهم تیر، بیست نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان رجایی شهر کرج اعدام شده اند. اتهام این بیست نفر "خرید، فروش، نگهداری و حمل" انوع مواد مخدر اعلام شده است. بنابر گزارشها، برای این افراد تقاضای عفو و بخشودگی شده بود اما "هیات عفو و بخشودگی" با عفو آنها مخالفت کرده و حکم قطعی آنها در دادستانی و دیوانی عالی کشور تائید شده است.
اعدام شدگان در فاصله سالهای 1383 تا سال 1387 دستگیر شده بوده بودند و اتهام آنها نگهداری و حمل حدود 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر نظیر تریاک، هروئین و حشیش بوده است.
سن این افراد 35 و 48 سال اعلام شده است.
اسامی این بیست نفر که بین 35 تا 48 سال سن داشتند، با اتهام های آنها به صورت مختصر منتشر شده است.
اتهام یکی از اعدام شدگان "نگهداری یک کیلو و 500 گرم هروئین، فروش 6 گرم هروئین، عرضه 49 گرم هروئین و مشارکت در نگهداری 40 گرم" بوده است.
اتهام یکی دیگر از اعدام شدگان این بوده که یک کیلو و 870 گرم هروئین مخفی کرده بوده است.
چند نفر از متهمان نیز در حمل حدود 9 کیلوگرم هروئین مشارکت داشتند.
در میان این گروه، اتهام یک نفر بیش از بقیه بوده است این فرد 514 کیلو گرم مرفین حمل کرده و در حمل 102کیلو تریاک نیز مشارکت داشته است.
بعد از این فرد، یک نفر دیگر نیز متهم بوده که 265 کیلو مرفین را جاسازی و حمل کرده است.
هفت نفر از این گروه کمتر از دو کیلو مواد مخدر نگهداری یا حمل می کرده اند و تعدادی از متهمان نیز معتاد به مواد مخدر بوده اند.

اسامی تعدادی از جانباختگان راه آزادی در بهشت زهرا


بنابه گزارشات رسیده از بهشت زهرای تهران، اسامی تعدادی از شهدای راه آزادی مردم ایران که پیکرشان در حال حاضر در بهشت زهرای تهران به خاک آرمیده اند را به اطلاع عموم و سازمانهای حقوق بشری می رسانیم. در پی سرکوب خونین مردم ایران که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی دفاع ایران شد و هزاران نفر اسیر دیگر در شکنجه گاهها تحت شکنجه های وحشیانه قرار دارند.
بعد از سخنرانی علی خامنه ای ولی فقیه رژیم در 29 خردادماه و چراغ سبز به گارد ویژه، سپاه پاسداران بسیج و لباس شخصیها بصورت علنی برای کشتار مردم بی دفاع ایران نشان دادن، کشتار مردم ایران ابعاد تازه ای به خود گرفت و چنانچه در زیر خواهید خواند تاریخ اکثر جان باختگان راه آزدی بعد از سخنرانی علی خامنه ای به شهادت رسیدند.
رفتار مامورین سرکوبگر باخانواده ها ی جانباختگان را ه آزادی غیر انسانی و توهین آمیز بود. اهانتهای و درنده خوییهای مامورین وزارت اطلاعات با خانواده های قربانیان غیر قابل توصیف است. خانواده های تحت فشارهای شدید مامورین وزارت اطلاعات قرار دارند و تحویل داد ن پیکر عزیزانشان فقط با دادن تعهد و پذیرفتن شروط آنها امکان پذیر می باشد؛ بخشی از شروطی که مامورین وزارت اطلاعات در تعهد ها نوشته اند به قرار زیر می یاشد: