دنبال کننده ها

۱۳۸۷/۰۶/۰۵

ضرب و شتم دختر جوان توسط دو پلیس

ممانعت دو دختر جوان از ورود به خودروی ون نیروهای گشت امنیت پلیس با ضرب و شتم آنها از سوی نیروهای پلیس مرد همراه شد.
عصر دیروز ماموران پلیس امنیت اجتماعی قصد داشتند که دو دختر جوان را به دلیل رعایت نکردن مصادیق حجاب به سمت خودرو ون هدایت کنند که پس از ممانعت دو دختر جوان، دو پلیس مرد به همراه پلیس زن سعی داشتند که یکی از دو دختر را به زور وارد خودرو کنند.
از آنجایی که مامور زن پلیس نتوانست در برابر مقاومت دختر کاری انجام دهد، دو مامور سبز پوش نیروی پلیس به کمک او آمدند و دختر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و وقتی که مقاومت او ادامه یافت و نمی خواست که به زور وارد ون شود بارها سرش را به جداره بالایی خودروی ون کوبیدند. نیروی انتظامی همچنین موبایل دو پسر جوان که از حادثه فیلمبرداری کرده بودند را گرفت.
سرهنگ مهدی احمدی، رییس اطلاع رسانی ناجا در پاسخ به اینکه چرا نیرویی برای پیگیری این ماجرا به چهار راه ولی عصر نمی فرستید می گوید: «شما آنجا را ترک کنید، ما خودمان پیگیری می کنیم.»
تماس مکرر خبرنگاران با سرهنگ مهدی احمدی همچنان ادامه دارد و او البته کماکان قول همکاری و پیگیری داده است. او در پاسخ به اینکه آیا ضرب و شتم حتی در شرایط ممانعت از ورود به خودروی ون قانونی بوده است می گوید: «نباید ضرب و شتمی صورت می گرفت.»
راننده بنز پلیس به شماره ۹۷۸۷۸ در این میان با آرامش در ماشین نشسته و در پاسخ به اینکه این چه طرز برخورد با یک دختر است و شما به چه حقی اینطور رفتار می کنید با لحن غیرمودبانه می گوید: «اینجا را ترک کنید و پی کارتان بروید.»

هیچ نظری موجود نیست: