دنبال کننده ها

۱۳۸۷/۰۵/۰۲

مجوز به طلاب مشهدی برای برخورد با خودروهای حامل سگ و گربه

بسیج و طلاب حوزه علمیه مشهد در راستای طرح امنیت اجتماعی امکان برخورد با رانندگان متخلف را یافتند
رئیس پلیس امنیت اخلاقی خراسان رضوی گفت: بدحجابی جرم است و به همین دلیل از طرح مبارزه با آن عقب نشینی نمی کنیم و این طرح تعطیل هم نخواهد شد و آن را با قدرت ادامه خواهیم داد. به گزارش ایسنا ناصر نجاران در جمع خبرنگاران ادامه داد: در این طرح به افراد زیادی تذکر داده شده و عده یی نیز دستگیر شده اند، اما تعداد کمی از آنها به مراجع قضایی فرستاده می شوند.

بر اساس آمار در مشهد از هر هزار نفر تنها دو نفر به مراجع قضایی فرستاده شده و بقیه با تذکر متنبه شده اند و با تعهد عدم تکرار که در کامپیوتر ثبت می شود آزاد می شوند، اما اگر برای بار دوم دستگیر شدند روانه مراجع قضایی می شوند که خوشبختانه تکرار این عمل بسیار کم بوده است. وی با اشاره به اینکه طرح ارتقای امنیت اخلاقی طرحی ملی است، یادآور شد؛ این طرح با همان کیفیت که در تهران و سایر نقاط کشور اجرا می شود در مشهد هم اجرا می شود و نتیجه خوبی تاکنون داشته است، زیرا بسیاری از افراد از قانون بی اطلاع هستند و زمانی که از آن اطلاع پیدا می کنند دیگر چنین کاری را تکرار نمی کنند.
وی در مورد طرح مبارزه با خودروهای مزاحم گفت: با خودروهای سواری که حیوان حمل می کنند از جمله سگ و میمون یا گربه برخورد خواهد شد. سرهنگ نجاران با بیان این مطلب که در این طرح کار به دو صورت است، افزود: در حالت اول به وسیله نیروهایی است که در سطح شهر با لباس شخصی تردد می کنند و موارد مشاهدات خود را برای پلیس ارسال می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: