دنبال کننده ها

۱۳۸۷/۰۵/۱۳

دستگیری و اجرای حکم سه متهم دیگر پرونده آیت الله بروجردی

س از احضار، بازداشت و اجرای حکم چهار سال حبس تعزیری توام با تبعید به زندان همدان ، حبیب قوتی از متهمان پرونده آیت الله بروجردی ، روز جاری “مجید الستی” ۳۵ ساله بعنوان متهم ردیف هفتم پرونده مذکور به دادساری ویژه روحانیت احضار و جهت اجرای ۴ سال حبس تعزیری توام با تبعید به زندان زنجان موقتاً روانه زندان اوین گردید.
ایشان در خرداد ۱۳۸۶ در دادگاه اولیه محکوم به اعدام گردیده بودند که در سایه تلاش فعالان حقوق بشر این حکم به ۴ سال زندان توام با تبعید تقلیل یافت . وی که فوق لیسانس عمران می باشد در پی محکومیت مذکور از مشاغل دولتی محروم و حتی از داشتن بیمه درمانی نیز محروم گردیدند . همچنین لازم به ذکر است نامبرده در طی ۱۰ ماه بازداشت سابق در زندان اوین مورد بدرفتاری و شکنجه قرار گرفته بودند
“مهرداد سوری” ۳۶ ساله متهم ردیف هشتم پرونده آیت الله بروجردی ، دیگر بازداشت شده روزجاری می باشد ، نامبرده جهت اجرای ۲ سال حبس تعزیری به دادسرای ویژه روحانیت احضار و پس از بازداشت به زندان اوین منتقل گردید । آقای سوری که در مهرماه سال ۸۵ بازداشت گردیده بود در زندان اوین و در زمان بازداشت مورد بدرفتاری و شکنجه جسمی قرار گرفته بودند و پس از تودیع قرار وثیقه ۶۰ میلیون تومانی موقتا تا زمان صدور و اجرای حکم آزاد گشتند.

هیچ نظری موجود نیست: