دنبال کننده ها

۱۳۸۸/۱۰/۰۷

وزیرخارجه آلمان خواستار توقف خشونت ها در تهران شد

"گیدو وستروله" وزیر امور خارجه آلمان عملکرد نیروهای انتظامی تهران را محکوم کرده و از مسئولین قوای انتظامی خواست تا از کلیه تدابیرلازم برای توقف خشونت ها در شهر استفاده کنند.

در بیانیه وزیر امور خارجه آلمان که روز دوشنبه به خبرگزاری «ریا نووستی» مخابره شد، گفته می شود: من از مقامات مسئول تهران درخواست می کنم که کلیه تلاش و کوشش خود را بکار بندند تا از وخامت بیشتر اوضاع جلوگیری شده و خشونت ها متوقف گردند. ایران باید به تعهدات خویش در خصوص دفاع از حقوق مدنی و سیاسی اتباع خود عمل نماید.

رسانه های گروهی محلی روز دوشنبه گزارش دادند که طی برخوردهایی که میان طرفداران اپوزیسیون و نیروهای انتظامی در شهر تهران طی چند روز اخیر رخ داده است بیش از 15 نفر کشته شده اند. بر اساس گزارشی که در پایگاه اینترنتی تلویزیون دولتی ایران منتشر شد، پنج نفر توسط گروهک های تروریست کشته شده اند. به غیر از این مامورین نیروهای انتظامی توانسته اند که بیش از 10 نفر از گروهک های ضد انقلاب را نابود سازند. در این گزارش به تعداد آسیب دیدگان و اینکه آیا در میان تلفات مامورین نیروی انتظامی وجود داشته اند یا خیر، اشاره ای نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: